Názov školy | Základná škola, Školská 1123/29, Bánovce nad Bebravou |
Adresa školy | Školská 1123/29, 957 01 Bánovce nad Bebravou |
Telefón | 0387603922 |
zs3.bn@pbi.sk | |
Zriaďovateľ | Mesto Bánovce nad Bebravou |
Priezvisko, meno | Telefón | Služ. mobil | ||
---|---|---|---|---|
Riaditeľ | Mgr. Pavol Čúvala | 0387603922 | zs3.bn@pbi.sk | |
ZRŠ | Mgr. Terézia Schuchmannová | 0387602355 | zs3.bn@pbi.sk | |
ZRŠ | Mgr. Renáta Jamrichová | 0387602355 | zs3.bn@pbi.sk |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | |
---|---|---|
predseda | Mgr. Miroslav Lauš | |
pedagogickí zamestnanci | Mgr. Danuša Čačková | |
Soňa Exlerová | ||
PaedDr. Janett Mokráňová | ||
ostatní zamestnanci | Ľubomíra Petrová | |
zástupcovia rodičov | Bc. Pavol Bulík | |
Zuzana Kušnierová | ||
Eva Šlosárová | ||
zástupca zriaďovateľa | Ľuboš Ševčík | |
Ján Mešina | ||
Spojená škola | Mgr. Ľubomír Chocina |
Názov MZ a PK | Vedúci | Zastúpenie predmetov | Poznámka |
---|---|---|---|
MZ 0.- 2. ročník | Mgr. Anna Hanková | predmety 0.- 2. roč. | |
MZ 3.- 4. ročník | Mgr. Marta Šišmišová | predmety 3.- 4. roč | |
PK M-F | PaedDr. Jana Kolníková | M, F | |
PK SJL | Mgr. Danuša Čačková | SJL | |
PK CJ | Mgr. Mária Rídekyová | AJ, NJ | |
PK Z - Pr- Ch | Mgr. Ivan Jarolín | Z, Ch, Pr | |
PK D- OV- NV - EV | Mgr. Peter Lenko | D,OV,NV,EV | |
PK TchV | Mgr. Jana Bačková | TchV, I, | |
PK výchov. predmety | Mgr. Danuša Čačková | VV, HV,TV | |
MZ ŠKD | Bc. Jana Richtárechová |
Počet žiakov školy: 607
Počet tried: 24
Podrobnejšie informácie:
Ročník: | 0. | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
počet tried | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 24 |
počet žiakov | 14 | 38 | 61 | 60 | 57 | 62 | 94 | 71 | 78 | 84 | 605 |
z toho ŠVVP | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 9 | |||||
z toho v ŠKD | 12 | 31 | 45 | 30 | 26 | 10 | 7 | 4 | 165 |
Počet zapísaných prvákov k 30.6. 2005: súčet 43/ počet dievčat 21
Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2005: súčet 39/ počet dievčat 18
Počet detí s odloženou školskou dochádzkou: súčet 6/ počet dievčat 2
Ukončenie školskej dochádzky na ZŠ k 30.6.2006
Školskú dochádzku ukončilo na ZŠ 91 žiakov.
0.roč. | 1. roč | 4. roč. | 5.roč. | 6.roč. | 7.roč. | 8.roč. | 9.roč. | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
stav k 15.9.2006 | 14 | 39 | 53 | ||||||
Gym. 8.roč. | 2 | 3 | 5 | ||||||
Gym. 4.roč | 13 | 13 | |||||||
SOŠ | 34 | 34 | |||||||
SOU | 2 | 2 | 35 | 39 |
Gym 8.roč | Gym 6.roč | Gym 4.roč | SOŠ | SOU | OU | Iné | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prihlásení | 5 | 13 | 34 | 35 | 4 | 91 | ||
prijatí | 5 | 13 | 34 | 35 | 4 | 91 | ||
% úspešnosti | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Trieda | AJ | D | EV | F | HV | Ch | I | M | NV | NJ | OV | PPB | PPF | PPH | PPP |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
nultý ročník | 1,43 | ||||||||||||||
I.A | 1,28 | ||||||||||||||
I.B | 1,28 | ||||||||||||||
II.A | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,95 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
II.B | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,32 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
II.C | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,76 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
III.A | 0,00 | 0,00 | 1,76 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||
III.B | 0,00 | 0,00 | 1,86 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||
IV.A | 0,00 | 0,00 | 1,76 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||
IV.B | 0,00 | 0,00 | 1,93 | 0,00 | 0,00 | ||||||||||
V.A | 2,33 | 1,77 | 0,00 | 0,00 | 2,48 | 0,00 | 3,00 | 0,00 | |||||||
V.B | 2,67 | 1,93 | 0,00 | 0,00 | 2,67 | 0,00 | 1,89 | ||||||||
VI.A | 2,63 | 1,93 | 0,00 | 1,81 | 0,00 | 2,67 | 0,00 | 0,00 | |||||||
VI.B | 2,75 | 1,81 | 0,00 | 1,72 | 0,00 | 2,59 | 0,00 | 2,13 | 0,00 | ||||||
VI.C | 3,08 | 2,10 | 0,00 | 2,68 | 0,00 | 2,87 | 0,00 | 3,17 | 0,00 | 0,00 | |||||
VII.A | 2,92 | 2,46 | 0,00 | 2,92 | 0,00 | 2,92 | 0,00 | 0,00 | |||||||
VII.B | 2,88 | 1,77 | 0,00 | 2,45 | 0,00 | 2,73 | 0,00 | 2,29 | 0,00 | 0,00 | |||||
VII.C | 2,90 | 2,09 | 0,00 | 2,43 | 0,00 | 2,65 | 0,00 | 2,69 | 0,00 | 0,00 | |||||
VIII.A | 2,67 | 2,15 | 0,00 | 1,96 | 0,00 | 2,50 | 0,00 | 2,62 | 0,00 | 2,18 | 0,00 | ||||
VIII.B | 3,00 | 2,42 | 0,00 | 2,58 | 0,00 | 2,75 | 0,00 | 2,96 | 0,00 | 2,44 | 0,00 | ||||
VIII.C | 2,54 | 2,07 | 0,00 | 2,11 | 0,00 | 2,22 | 0,00 | 2,70 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||
IX.A | 2,40 | 2,36 | 0,00 | 2,25 | 0,00 | 2,93 | 0,00 | 2,96 | 0,00 | 2,57 | 0,00 | ||||
IX.B | 2,59 | 2,18 | 0,00 | 2,25 | 0,00 | 2,46 | 0,00 | 2,54 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||
IX.C | 2,57 | 2,54 | 0,00 | 2,39 | 0,00 | 2,96 | 0,00 | 3,07 | 0,00 | 3,25 | 0,00 |
Trieda | PPZ | PV | Pr | Prí | P | SJL | Spr | TchV | TV | Vl | VV | Z |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
nultý ročník | 1,00 | |||||||||||
I.A | 1,00 | |||||||||||
I.B | 1,00 | |||||||||||
II.A | 1,67 | 2,14 | 1,14 | 0,00 | 0,00 | |||||||
II.B | 0,00 | 1,45 | 1,45 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | ||||||
II.C | 1,71 | 1,94 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||
III.A | 0,00 | 1,59 | 1,76 | 1,00 | 0,00 | 1,72 | 0,00 | |||||
III.B | 0,00 | 1,52 | 1,86 | 1,00 | 0,00 | 1,69 | 0,00 | |||||
IV.A | 0,00 | 1,83 | 1,76 | 1,00 | 0,00 | 1,97 | 0,00 | |||||
IV.B | 0,00 | 1,85 | 1,89 | 1,00 | 0,00 | 1,93 | 0,00 | |||||
V.A | 1,61 | 2,45 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 1,29 | 1,81 | |||||
V.B | 0,00 | 1,97 | 2,70 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 1,20 | 2,40 | ||||
VI.A | 2,11 | 2,26 | 1,04 | 0,00 | 0,00 | 1,19 | 2,15 | |||||
VI.B | 1,97 | 2,59 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 1,47 | 2,28 | |||||
VI.C | 2,42 | 3,19 | 1,03 | 0,00 | 0,00 | 1,26 | 2,81 | |||||
VII.A | 2,71 | 2,88 | 1,04 | 0,00 | 0,00 | 1,25 | 2,63 | |||||
VII.B | 2,68 | 2,68 | 1,09 | 0,00 | 0,00 | 1,14 | 2,27 | |||||
VII.C | 2,43 | 2,52 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 1,14 | 2,22 | |||||
VIII.A | 0,00 | 2,08 | 2,42 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 1,08 | 2,19 | ||||
VIII.B | 2,42 | 2,54 | 1,04 | 0,00 | 0,00 | 1,50 | 2,54 | |||||
VIII.C | 2,11 | 2,26 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 1,37 | 1,81 | |||||
IX.A | 0,00 | 2,32 | 2,89 | 1,04 | 0,00 | 0,00 | 1,07 | 2,25 | ||||
IX.B | 2,32 | 2,64 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 1,25 | 1,79 | |||||
IX.C | 2,54 | 2,93 | 1,04 | 0,00 | 0,00 | 1,30 | 2,36 |
Trieda | Počet | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní |
---|---|---|---|---|
nultý ročník | 14 | 14 | 0 | 0 |
I.A | 18 | 18 | 0 | 0 |
I.B | 18 | 18 | 0 | 0 |
II.A | 21 | 21 | 0 | 0 |
II.B | 22 | 22 | 0 | 0 |
II.C | 17 | 17 | 0 | 0 |
III.A | 29 | 28 | 1 | 0 |
III.B | 29 | 29 | 0 | 0 |
IV.A | 29 | 28 | 1 | 0 |
IV.B | 27 | 27 | 0 | 0 |
V.A | 31 | 31 | 0 | 0 |
V.B | 30 | 27 | 3 | 0 |
VI.A | 28 | 26 | 1 | 1 |
VI.B | 32 | 30 | 2 | 0 |
VI.C | 31 | 28 | 3 | 0 |
VII.A | 24 | 24 | 0 | 0 |
VII.B | 22 | 22 | 0 | 0 |
VII.C | 23 | 23 | 0 | 0 |
VIII.A | 26 | 26 | 0 | 0 |
VIII.B | 24 | 24 | 0 | 0 |
VIII.C | 28 | 25 | 2 | 1 |
IX.A | 28 | 28 | 0 | 0 |
IX.B | 28 | 28 | 0 | 0 |
IX.C | 28 | 27 | 1 | 0 |
Trieda | Počet | Zamešk. hod. | Zam. na žiaka | Ospravedlnené | Ospr. na žiaka | Neospravedlnené | Neosp. na žiaka |
---|---|---|---|---|---|---|---|
nultý ročník | 14 | 1654 | 118,14 | 1573 | 112,36 | 81 | 5,79 |
I.A | 18 | 1606 | 89,22 | 1544 | 85,78 | 62 | 3,44 |
I.B | 18 | 1315 | 73,06 | 1315 | 73,06 | 0 | 0,00 |
II.A | 21 | 2020 | 96,19 | 1851 | 88,14 | 169 | 8,05 |
II.B | 22 | 1645 | 74,77 | 1636 | 74,36 | 9 | 0,41 |
II.C | 17 | 1266 | 74,47 | 1266 | 74,47 | 0 | 0,00 |
III.A | 29 | 2998 | 103,38 | 2997 | 103,34 | 1 | 0,03 |
III.B | 29 | 2082 | 71,79 | 2082 | 71,79 | 0 | 0,00 |
IV.A | 29 | 3173 | 109,41 | 3128 | 107,86 | 45 | 1,55 |
IV.B | 27 | 2085 | 77,22 | 2085 | 77,22 | 0 | 0,00 |
V.A | 31 | 2784 | 89,81 | 2782 | 89,74 | 2 | 0,06 |
V.B | 30 | 2129 | 70,97 | 2129 | 70,97 | 0 | 0,00 |
VI.A | 28 | 2159 | 77,11 | 2159 | 77,11 | 0 | 0,00 |
VI.B | 32 | 2769 | 86,53 | 2769 | 86,53 | 0 | 0,00 |
VI.C | 31 | 3615 | 116,61 | 3615 | 116,61 | 0 | 0,00 |
VII.A | 24 | 2343 | 97,63 | 2332 | 97,17 | 11 | 0,46 |
VII.B | 22 | 2324 | 105,64 | 2305 | 104,77 | 19 | 0,86 |
VII.C | 23 | 2042 | 88,78 | 2042 | 88,78 | 0 | 0,00 |
VIII.A | 26 | 2142 | 82,38 | 2106 | 81,00 | 36 | 1,38 |
VIII.B | 24 | 1988 | 82,83 | 1976 | 82,33 | 12 | 0,50 |
VIII.C | 28 | 2685 | 95,89 | 2682 | 95,79 | 3 | 0,11 |
IX.A | 28 | 3508 | 125,29 | 3491 | 124,68 | 17 | 0,61 |
IX.B | 28 | 2579 | 92,11 | 2579 | 92,11 | 0 | 0,00 |
IX.C | 28 | 3347 | 119,54 | 3330 | 118,93 | 17 | 0,61 |
Názov | Počet žiakov | Úspešnosť v % | v rámci SR |
---|---|---|---|
Monitor SJL | 81 | 87,7 | 81,2 |
Monitor MAT | 81 | 59,5 | 61,4 |
Učebný variant | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet tried v ročníku | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 23 |
šport.prípava | ||||||||||
Matematika 5.-9. | ||||||||||
Cudzie jazyky 1.-9. | ||||||||||
Cudzie jazyky 3.-9. | ||||||||||
Cudzie jazyky 5.-9. | ||||||||||
Výtvarná výchova 1.-9. | ||||||||||
Hudobná výchova 1.-9. | ||||||||||
Technická výchova 5.-9. | ||||||||||
Variant1.,2.,3. | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Iné ( uveďte ) |
Predmet | Ročník | Počet skupín | Počet hodín týždenne |
---|---|---|---|
AJ | 4 | 2 | 1 |
AJ | 3 | 2 | 1 |
NJ | 4 | 1 | 1 |
NJ | 2 .a 3. | 1 | 1 |
NV -Rk | 3 | 2 | 1 |
NV - Rk | 4 | 2 | 1 |
ŠŠS- zápasenie | 3.- 5. | 1 | 4 |
ŠŠS - zápasenie | 6. - 8. | 1 | 4 |
AJ | 2 | 2 | 1 |
Učebný variant | Trieda | Predmet | Počet hodín v týždni |
---|---|---|---|
Variant 2 | VII.A | telesná výchova | 2 |
Variant 2 | VII.B | telesná výchova | 1 |
Variant 2 | VII.C | telesná výchova | 1 |
Variant 2 | VIII.ABC | Nemecký jazyk | 1 |
Variant 2 | VIII.B | Informatika | 1 |
Variant 2 | VIII.ABC | Anglický jazyk | 1 |
Variant 2 | VIII.C | Informatika | 1 |
Variant 2 | IX.AC | Nemecký jazyk | 1 |
Variant 2 | IX.ABC | Anglický jazyk | 1 |
Variant 2 | IX.ABC | Informatika | 2 |
Počet tried | Počet žiakov | Počet individ. integrovaných | |
---|---|---|---|
Nultého ročníka | 1 | 14 | |
Prvého ročníka | 2 | 38 | |
Bežných tried | 21 | 9 | |
Špeciálnych tried | |||
Pre nadaných | |||
Spolu | 24 | 605 |
Pracovný pomer
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet úväzkov pedag. prac. | Počet úväzkov nepedag. prac. |
---|---|---|---|---|
TPP | 40 | 16 | 35,339 | 15,3 |
DPP | 7 | 2 | 4,518 | 1,5 |
Znížený úväzok | 11 | 7 | 6,327 | 5,53 |
ZPS | 1 | 0,74 | ||
Na dohodu | 2 | 2 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 1 | 32 | 33 |
vychovávateľov | 5 | 5 | |
asistentov učiteľa | 2 | 2 | |
externí učitelia | 3 | 3 | |
spolu | 3 | 40 | 43 |
Trieda | Predmet | Počet hodín týždenne |
---|---|---|
V.AB | AJ | 4 |
VI.A | AJ | 3 |
V:AB | Dejepis | 2 |
VI.ABC | Dejepis | 6 |
VII.ABC | Dejepis | 6 |
VIII.ABC | Dejepis | 6 |
IX.ABC | Dejepis | 6 |
V.AB | Prírodopis | 4 |
V.AB | Výt. výchova | 4 |
VI.C | Výt. výchova | 1 |
VII.A | Výt. výchova | 1 |
V.AB | TchV | 2 |
VI.ABC | TchV | 3 |
VII.ABC | TchV | 3 |
VIII.ABC | TchV | 3 |
IX.ABC | TchV | 3 |
Ďalšie vzdelávanie | Počet absolventov | Počet študujúcich |
---|---|---|
1.kvalifikačná skúška | 27 | |
2.kvalifikačná skúška | 1 | |
štúdium školského manažmentu | 6 | |
špecializačné inovačné štúdium | 3 | |
špecializačné kvalifikačné | 2 | |
postgraduálne | 3 | |
doplňujúce pedagogické | ||
vysokoškolské pedagogické | 32 | |
vysokoškolské nepedagogické | 1 | |
bakalárske štúdium | 1 | 1 |
Názov súťaže | Počet žiakov | okr. kolo | kraj. kolo | národ. kolo | medzinár. kolo |
---|---|---|---|---|---|
Ml.Jesenský - lit. súťaž | 38 | 3 | - | - | - |
Zdravie očami detí výt. súť. | 21 | 1 | |||
Šaliansky Maťko- lit. súť. | 34 | 2 | 1 | ||
Hviezdoslavov Kubín | 42 | 2 | |||
Európa v škole - výt. súť. | 40 | 5 | |||
Európa v škole - lit. súť. | 27 | 1 | |||
Olympiáda AJ | 6 | 1 | |||
Olympiáda geografia | 14 | 2 | 1 | 1 | |
Olympiáda fyzika | 6 | 1 | 1 | ||
Olympiáda chémia | 4 | 2 | 1 | ||
Olympiáda NJ | 5 | 1 | |||
Pytagoriáda | 24 | 2 | |||
Rozprávkové vretienko | 35 | 1 | |||
Slávik Slovenska | 29 | 1 | |||
Štúrov a Dubč. rét. Uhrovec | 4 | 2 | 1 | ||
Hliadka ml. zdravotníkov | 6 | 1 | |||
Atletika | 24 | 13 | |||
Basketbal družstvo chl. | 10 | 1 | |||
Dúha - lit. súť. | 19 | 1 | |||
Cezpoľný beh - jednotlivci | 12 | 6 | |||
Cezpoľný beh - družs. chl. a d. | 15 | 3 | |||
Futbal CUP -družs. diev. | 9 | 1 | |||
Hádzaná družs. dievčat | 14 | 1 | |||
Malý futbal - družs. ml. žiakov | 17 | 1 | |||
Minifutbal - družstvo dievčat | 8 | 1 | |||
MS SR kadetov - zápasenie | 3 | 1 | |||
Plávanie | 11 | 5 | |||
Stolný tenis - družs. dievčat | 6 | 1 | |||
Street Hockey - družs. žiakov | 10 | 1 | |||
Volejbal- družs. chl. starších | 9 | 1 | |||
Volejbal - družs. diev. starších | 10 | 1 | |||
Vybíjaná- družst. diev. mladších | 15 | 1 |
Vydávanie školského časopisu Spektrum
Spolupráca školy s televíziou AMOS
Prezentácia aktivít našej školy prostredníctvom príspevkov do regionálnych novín / TEMPO, BÁNOVSKÉ NOVINY/
Pripravili, zrealizovali a prezentovali sme pohľadnicu školy na verejnosti v rámci tvorby propagačných materiálov
Prezentácia úspechov žiakov našej školy - Školská akadémia /21.6.2006/
Organizácia športového popoludnia prac. školstva našou školou / 2.6.2006/
Spolupráca rodičov a pracovníkov školy -Majáles /19.5.2006/
Akcia v rámci okresu spojená s prezentáciou Milsy- Mlieko za milión /2.6.2006/
Počítačový vzdelávací kurz pre učiteľov a vychovávateľov v rámci projektu informatizácie regionálneho školstva
Poskytnutie učebne IKTverejnosti
Prezentácia činnosti našej školy na vlastnej internetovej stránke - www.zsskolbn.edu.sk
Výstúpenia div. krúžku Severáčik v MŠ 5.apríla , v ARCHEa pre obec Timoradza.
Spolupráca so ŠZU Trenčín - meranie tlaku , zisťovanie hladiny cukru a cholesterolov zamestnancom školy.
Vystúpenia tanečného krúžku z príležitosti rôznych udalostí a sviatkov.
Účasť zamestnancov na olympiáde školských pracovníkov. Spolupráca
s domovom služieb "Archa".
A) Dlhodobé
Škola podporujúca zdravie
Otvorená škola
Školiace centrum informatiky v rámci Projektu informatizácie
regionálneho školstva
Cesta k emocionálnej zrelosti
Prihlásili sme sa do projektu Škola budúcnosti
B) Krátkodobé
Žiaci 1.-4.roč. sa zapojili do projektu -Multimediálna čítanka v
rámci projektov
Infovek.Žiaci prostredníctvom mikrofónu nahovoria svoje príbehy a
formou on line formulára zašlú na stránky projektu. Výsledkom je multimediálne
CD.
Žiaci 1. -4. roč. sú už druhý rok zapojení do eTwinningu t.j.
projektu
medzinárodného partnerstva a spolupráce škôl. V minulom školskom
roku sme
spolupracovali so ZŠ a MŠ Žabeň v projekte na tému ,, Ako trávim
voľný čas".
Škola sa zapojila do projektu najkrajšia vianočná prezentácia.
SMS súťaž s T-comom (vedomostná súťaž tried ZŠ)
Škola hrou - internetová olympiáda - vedomostná súťaž jednotlivcov
a škôl.
Krúžkový jarmok
Deň zdravia
C) V školskom roku 2005/2006 boli školou vypracované a podané
projekty:
Projekt na zriadenie 2. jazykovej učebne - neúspešný
Dátum poslednej inšpekčnej kontroly: 26.5.2004
Druh inšpekcie: tematická
Zistiť úroveň dosiahnutých vzdelávacích výsledkov žiakov vo
vybraných predmetoch v 4. ročníku základnej školy.
V školskom roku 2005/2006 nebola v našej škole vykonaná inšpekčná
kontrola.
Budova školy je v prevádzkyschopnom stave, strecha budovy je po
rekonštrukcii, je potrebná výmena okien, ktoré sú značne opotrebované vekom a
poveternostnými vplyvmi. Priestor školy plne vyhovuje počtu vzdelávaných žiakov.
Každá trieda má vlastnú kmeňovú učebňu, máme odborné učebne na fyziku, chémiu
prirodopis, hudobnú výchovu, 2 jazykové učebne, 2 učebne informačných a
komunikačných technológií, cvičnú kuchyňu, dielne, 2 telocvične, posilňovňu, 2
asfaltové ihriská, bežeckú dráhu, pieskové doskočisko, vonkajšie volejbalové
ihrisko, sektor na vrh guľou.
V budove školy sa nachádza aj kuchyňa a školská jedáleň. Počet
stravníkov je 380 a počet doplnkového stravovania (desiata) je 172. Škola je
zapojená v projekte Školské mlieko.
Učebné pomôcky dopĺňame podľa potreby priebežne. Škola je vybavená
dostatočným množstvom moderných učebných pomôcok.
Nepodarilo sa nám usporiadať majetkoprávne pomery k pozemkom, čo
je predpokladom k úspechu pri tvorbe a predkladaní projektov na získanie
finančných prostriedkov z Európskej únie.
Podarilo sa nám prerobiť (vymurovať) chodbu do telocvične, kde
vypadávajúce a večne rozbité sklá ohrozovali zdravie žiakov a učiteľov.
Vymaľovali sme celé poschodie - učebne (11) aj chodby.
Vymenili sme vchodové dvere a dvere bočného vchodu.
Je potrebné vymeniť nevyhovujúce okná na celej budove, najmä na
triedach, vyregulovať vykurovaciu sústavu. Veľmi je potrebné uzatvoriť, alebo
inak zabezpečiť areál školy z dôvodu ochrany majetku mesta, zdravia žiakov a
učiteľov. Doplniť techniku na dokončenie informačného systému školy. Rodičia
navrhujú monitorovať vonkajšie priestory školy kamerovým systémom.
Túto linku skopírujte a vložte do adresového riadka
prehliadača. Dostanete sa k celej správe o hospodárení za rok 2005.
http://www.vykazy.sk/vksoh/2005/ssz/protokol.php?id_prot=zhmeddjcea
1. Dotácie zo štátneho rozpočtu na žiakov
14 463 tis. Sk
čerpanie: mzdy 9 008 000
odvody 3 213 000
energie 1 831 000
tovary a služby 411 000
2. Príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným
zabezpečením školy od rodičov alebo inej osoby, ktorá má voči žiakovi
vyživovaciu povinnosť
platba do ŠKD 77 190,- Sk
3. Finančné prostriedky prijaté za vzdelávacie poukazy a spôsob
ich použitia v členení podľa financovaných aktivít
466400,- Sk - prijaté
z toho
442900,- Sk dohody o vykonaní práce
23500,- Sk materiál a prevádzka krúžkov
4. Finančné prostriedky získané od rodičov alebo zákonných
zástupcov žiakov, právnických osôb alebo fyzických osôb a spôsob ich použitia v
členení podľa finančných aktivít
106106,20 Sk
Príspevok na jazykovú učebńu 47037,20
Lyžiarsky výcvik 20000,- Sk
Škola v prírode 15001,- Sk
Odmena žiakom - výlet (vstupenky, autobus) 13419,- Sk
Plavecký výcvik žiakov 5400
Matematický klokan 2011,- Sk
Poistenie počítačov 3238,- Sk
5. Iné finančné prostriedky získané podľa osobitných
predpisov
Za školenia v rámci projektu PIRŠ 129000,- Sk
Na úseku výchovno-vzdelávacieho procesu sme si stanovili tieto
ciele:
Presadzovať tvorivo - humanistickú koncepciu výchovy a
vzdelávania, ak chceme vytvoriť plnohodnotnú osobnosť. (sústredenie výučby na
žiaka, potlačenie moci učiteľa, odstránenie stresu z vyučovacích hodín, zníženie
dôrazu na dosahovaný výkon)
Pokračovať vo využívaní funkcie asistenta učiteľa vzhľadom na
dobré skúsenosti s ich činnosťou a väčším počtom detí z málopodnetného
prostredia. Zamerať sa na kvalitu ich pôsobenia a rozšíriť ho aj na rodičov.
Priebežne otvárať nultý ročník. Nutnosť vyplýva z množstva detí,
ktoré nie sú pri zápise zrelé na nástup do prvého ročníka.
Aktívne pokračovať a rozvíjať projekty „Zdravá škola“ a „Otvorená
škola“. Ujasniť žiakom vlastné postoje a pochopiť hodnotu možnosti aktívne
ovplyvniť svoje zdravie cez zdravý a aktívny spôsob života.
Na vyučovaní cudzieho jazyka využiť nové formy, metódy a
prostriedky masívnym využitím novej jazykovej učebne a učebne IKT.
Pokračovať v ponuke nadštandardného plnenia učebných osnov
organizovaním školy v prírode, plaveckých kurzov v 2.a3. ročníku a
zdokonaľovacieho v 5. ročníku, lyžiarskeho kurzu.
Pokračovať v intenzívnom využívaní IKT na hodinách informatiky,
ale aj v iných predmetoch, naďalej poskytovať učebňu informatiky pre miestnu
komunitu a ŠCI pre realizáciu PIRŠ.
V maximálnej možnej miere využiť vzdelávacie poukazy na
poskytnutie kvalitnej ponuky pre žiakov na aktívne trávenie voľného času.
Zaviesť predmet Informatika postupne do všetkých ročníkov .
Stanovené ciele priebežne systematicky plníme.
Škola dosahuje výborné výchovno-vzdelávacie výsledky, čo
prezentujeme aj výsledkami a aktívnym zapájaním sa do súťaží poriadaných nielen
MŠ. Škola sa umiestnila na 5. mieste zo všetkých základných škôl trenčianskeho
kraja vo vedomostných a umeleckých súťažiach a obsadila 1. miesto v okrese. V
športových súťažiach sme obsadili 13. miesto v kraji. Máme "Talent trenčianskeho
kraja", jedna pracovníčka bola odmenená titulom " Pedagóg trenčianskeho kraja".
Nedostatky vidíme najmä v slabej spolupráci s rodičmi detí z
málopodnetného prostredia, kde sú malé, alebo žiadne páky na povzbudenie rodičov
k väčšej spolupráci pri riešení problémov v oblasti vzdelávania a výchovy
žiakov. Často sa objavuje spolupráca rodičov so žiakmi pri riešení
neopsravdlnených hodín, píšu, alebo vybavujú deťom ospravdlnenky u lekára na
hodiny, ktoré treba spätne ospravdlniť.
Návrh opatrení:
Ak je vzdelanie, ktoré poskytuje základná škola povinné zo zákona,
mal by zákon myslieť aj na priamu zodpovednosť zákonného zástupcu žiaka za jeho
dochádzku a výsledky. Prenášať všetky problémy pri zlyhaní domácej výchovy na
školu je nezodpovedné, neetické, neefektívne. Je preto potrebné zaoberať sa
legislatívou v zmysle sprísnenia zodpovednosti zákonného zástupcu žiaka.
Všetci žiaci, ktorí sa prihlásili na stredné školy a učilištia,
boli prijatí a študujú ďalej na uvedených školách.
Dodržiavanie psychohygienických podmienok pri zostavovaní rozvrhov
jednotlivých tried a dodržiavanie prestávok medzi dopoludňajším a popoludňajším
vyučovaním.
Jednotlivé triedy majú pridelenú kmeňovú učebňu. Vyučovanie
predmetov Pr, Ch, F, TchV, HV, cudzích jazykov sa uskutočňuje v odborných
učebniach a Tv sa vyučuje v 2 telocvičniach ,v posilňovni a na ihriskách školy.
Súčasťou školy je školská jedáleň, ktorá poskytuje žiakom desiatu
a obedy/ 65% žiakov sa stravuje/.
§ 2. ods. 1 j
Projekty
§ 2. ods. 1 k
Výsledky inšpekčnej činnosti
§ 2. ods. 1 l
Materiálno-technické podmienky
§ 2. ods. 1 m
Finančné a hmotné zabezpečenie
§ 2. ods. 1 n
Plnenie stanoveného cieľa
§ 2. ods. 1 o
Úspechy a nedostatky
§ 2. ods. 1 p
Uplatnenie žiakov
§ 2. ods. 2 a
Psychohygienické podmienky
§ 2. ods. 2 b
Voľnočasové aktivity
Názov záujmového krúžku | Počet detí | Počet skupín |
---|---|---|
Anglický jazyk | 16 | |
Biblický | 15 | |
Branno-športový | 23 | |
EuroKlub - komunikácia v Aj | 18 | |
Fotografický | 14 | |
Futbalový | 19 | 1 |
Gymnastický | 22 | 1 |
Hudobno - tanečný | 15 | 1 |
Chemický | 17 | 1 |
Jazykovo - literárny | 23 | 1 |
Karate | 17 | 1 |
Kondično - relaxačný | 12 | 1 |
Konverzácia - Aj | 12 | 1 |
Lego Dacta | 15 | 1 |
Literárno - dramatický | 11 | 1 |
Matematický | 16 | 1 |
Matematický L | 20 | 1 |
Matematický LAL | 15 | 1 |
Matematický Sch | 16 | 1 |
Matematický Š | 14 | 1 |
Nemecký jazyk | 15 | 1 |
Pečenie - varenie | 15 | 1 |
Počítačový - 5 | 16 | 1 |
Počítačový - U | 22 | 1 |
Počítačový -Š | 14 | 1 |
Práca s počítačom | 14 | 1 |
Pravopisný | 35 | 1 |
Recitačný krúžok | 12 | 1 |
Šachový | 23 | 1 |
ŠKD 1 | 21 | 1 |
ŠKD 2 | 23 | 1 |
Športové hry | 15 | 1 |
Športové hry MAG | 28 | 1 |
Športový | 18 | 1 |
Tanečný | 24 | 1 |
Turisticko - prírodovedný | 21 | 1 |
Tvorivé deti | 16 | 1 |
Ukaž, čo vieš | 21 | 1 |
Urob si sám | 16 | 1 |
Už to viem | 15 | 1 |
Varenie - pečenie | 15 | 1 |
Vypni telku, zapni seba | 23 | 1 |
Výtvarný | 16 | 1 |
Z každého rožka troška | 16 | 1 |
Zdravotná príprava - športový | 16 | 1 |
Spolupráca vyučujúcich s rodičmi prostredníctvom triednych rodičovských združení
Organizovanie zberu papiera / 2 krát v školskom roku/
Sponzorská činnosť rodičov pre školu
Poskytovanie finančných prostriedkov z rozpočtu Rady rodičov/ plavecké výcviky, lyžiarský výcvik, škola v prírode, odmeňovanie žiakov a pre potreby školy.
V rámci triednických hodín - využitie hipoterapie pre mladších a telesne postihnutých
žiakov
Ukážky netradičných remesiel rodičov v tvorivej veľkonočnej dielni
Materiálna i fyzická pomoc pri skrášľovaní prostredia školy / maľovanie tried, výzdoba kvetmi, atď./
Úzko sme spolupracovali s Radou rodičov pri riešení chodu školy, ale aj na neformálnej platforme (športové stretnutia, kultúrne podujatia). V spolupráci s RR sme zorganizovali 1. školský majáles po niekoľkoročnej tradícii školských plesov.
Nedarí sa nám pritiahnuť do spolupráce rodičov pri pri vedení mimoškolských aktivít.
Realizované prednášky a besedy pre žiakov školy: Svetový deň boja
proti AIDS- ŠZÚ Trenčín
Vážme si jeden druhého - PPP Bce
Zneužívanie detí - PPP Bce
Závislosti, vzťahy v partii, v rodine - PPP Bce
Až na dno - beseda so soc. kurátorkou
Ži a nechaj žiť - výchovný koncert
Pikový kráľ - div. predstevenie herca D. Cinkotu
Účasť na besedách a súťažiach poriadaných Mestskou knižnicou Ľ.
Štúra Bce
Prezentácia ŠJ prostredníctvom ochutnávok / pri zápise žiakov do
1. roč., počas akcie Mlieko za milión/
Spolupráca s MŠ / akadémia , návšteva v 1. ročníku/
Riešenie výchovných problémov žiakov prostredníctvom vých. komisie
zloženej z rodičov a učiteľov.
Spolupráca školy s MsÚ odd. školstva a ÚPSVaR pri riešení
problémov týkajúcich sa zanedbávania povinnej školskej dochádzky žiakov
Spolupráca školy s PPP ohľadom integrácie žiakov i žiakov so
špecifickými poruchami učenia
Vypracoval: Mgr. Pavol Čúvala
V Bánovciach nad Bebravou, 3. októbra 2006
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 12.10.2006
§ 2. ods. 2 d
Spolupráca školy a verejnosti
Záver